Obserwatorzy

wtorek, 13 sierpnia 2013

Metamorfoza Marysia...xD

Nadal źle się czuję ale nie dam rady leżeć, więc zajmuję myśli metamorfozą. Może Wam dzisiaj sporo rzeczy dodam :). Teraz metamorfoza Marysia...xD



Przed: Nie podoba mi się. Wyglądasz trochę tandetnie, żeby nie powiedzieć gorzej. Sposób w jaki chciałaś powiększyć biust mi się nie podoba. Spodenki powinny być trochę wyżej a buty powinny być lepiej założone. Przepraszam jeśli Cię uraziłam.
Po: W szafie masz sporo projektów i darmówek, więc miałam utrudnione zadanie. Jak zobaczyłam tą bluzkę a niedaleko za nią pasujący podkoszulek w kolorze różu wiedziałam już, że tego użyję. Do tego cudowne różowe spodnie, platformy i kopertówka.




Przed: Jak zobaczyłam Twoją twarz doll z bliska powiedziałam "oh my god". No według mnie jest bardzo źle. Cera fatalna, kształt twarzy jeszcze gorszy, sposób malowania oczu, części twarzy, fryzura.. Według mnie jest bardzo źle. Jeśli lubisz taki styl to Ci nie bronię ale mi się to po prostu nie podoba.
Po: Miałam ogromny problem. Masz tylko szary tusz do rzęs a ja nie chciałam szpecić oczu. Usta pomalowałam szminką. Nienawidzę tych brwi, oczu i kształtu twarzy. Dla mnie to była katorga, nie jestem w pełni zadowolona z efektu ale nic więcej nie mogłam zrobić.


Pozdrawiam, 3Jula ♥


10 komentarzy:

Unknown pisze...

Strój : po
makijaż : przed

koloproseum123

Agata | naturalgirl222 pisze...

Lepiej po ;)

Anonimowy pisze...

stylizacja po makijaż przed

Anonimowy pisze...

Chyba jesteś chora i to bardzo bo zachowujesz się wrednie... Zadufana lala...

Julia.star-doll pisze...

Lepiej "po" :))

julia.star-doll
~ http://metamorfosisstardoll.blogspot.com/ ♥

3Jula pisze...

#Anonimie powalony: nie znasz mnie ani trochę i nie możesz mnie oceniać po tym jak robię metamorfozy. Nie wiem gdzie masz mózg ale mówiłam już 581274893671390673948791376893479157 razy, że zawsze jestem szczera. Podsumowując.

Wredna ? Nie, raczej szczera i to Cię boli.

3Jula pisze...

#Anonimie powalony: nie znasz mnie ani trochę i nie możesz mnie oceniać po tym jak robię metamorfozy. Nie wiem gdzie masz mózg ale mówiłam już 581274893671390673948791376893479157 razy, że zawsze jestem szczera. Podsumowując.

Wredna ? Nie, raczej szczera i to Cię boli.

Vanessa_1Diva pisze...

Lepiej Po. ;)

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com ♥

Anonimowy pisze...

#3Jula Nie wiem czemu ma mnie boleć to, że jeteś szczera w stosunku do kogoś innego. Ten komentarz do metamorfozy odebrałam jako wredny, i szczerze mówiąc to nie robisz jakiś świetnych metamorfoz więc nie zachowuj się jak pępek świata. Może nie uważałaś na lekcjach, ale każdy człowiek ma mózg i jestem na 100% pewna, że w czaszce -.- Poza tym mam prawo do posiadania własnej opinii i według mnie zachowałaś się dość wrednie.

Anonimowy pisze...

Zachowujesz sie jak... nie powiem kto. Oh my God mozna powiedziec patrzac na Twoja twarz... Dzieki za metke, wzielam to do serca i troche zmienilam.
Marysia...xD