Obserwatorzy

piątek, 23 sierpnia 2013

Metamorfoza julia.star-doll

Witam ;) Na dzisiaj mam metamorfozę dla julia.star-doll

PRZED: Fajny pomysł na stylizację. Spodobało mi się połączenie tych szortów z tą bluzą. Dodatki są fajnie dopasowane. Tylko muszę się czepić tego, że ubrania i i buty są źle założone. Brakuje jeszcze jakiejś bransoletki.
PO-1: Spodobała mi się ta bluzka. Do nie dopasowałam ładne bordowe spodnie. Zamiast szpilek, dałam fajne baleriny. Zdecydowałam się na dużo biżuterii. Łańcuszek pasuje, ale można nawet i bez niego.
PO-2: Tak, mi się podobają te spodnie, że musiałam je wykorzystać. W stylizacji przeważa szary kolor. Lecz i znajdzie się i biały i czarny, oraz miętowy. Takie buty wykonałam z dwóch par butów, nakładając jedne na drugie. Tutaj, powstrzymałam się od dużej ilości biżuterii.
PRZED: Cóż mogę powiedzieć. Masz prześliczną Doll, cudowny makijaż oka. Jedynie brwi znajdują się za wysoko. Poza tym jest świetnie.
PO: No ja musiałam poprawić co nieco części twarzy (nie byłam bym sobą, gdybym tego nie zrobiła). Fryzurę zmieniłam, ale kolor  zostawiłam. Makijaż oczu wykonałam trzema cieniami: czarny, jasny bordowy i miętowy. Usta pomalowałam na lekki różowy, a policzki podkreśliłam mocniejszym różem.
 
 Czy podoba się Wam metamorfoza?
Lepiej: przed czy po?
naturalgirl222

3 komentarze:

Laska558Lil pisze...

Stylizacja "po 2", a makijaże oba :3

Julia.star-doll pisze...

Dziękuję za metamorfozę, bardzo mi się podoba :3

julia.star-doll
~ http://metamorfosisstardoll.blogspot.com/ ♥

Vanessa_1Diva pisze...

Makijaże oba, a strój żaden nie jest idealny. ;d

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com ♥