Obserwatorzy

piątek, 23 sierpnia 2013

Metamorfoza Equess

I oto druga metamorfoza, którą dla Was przygotowałam ;)



    przed                                     po               

Przed: Naprawdę ładna stylizacja. Wszystko pasuje kolorystycznie. Nie mam się do czego przyczepić. :)
Po: Masz ciekawe ubrania w swojej szafie. ;) Dałam pastelowo-różową bluzkę, pod jej kolor buty, wianek i okulary. Zostawiłam te białe spodnie bo moim zdaniem wpasowują  się w całą stylizację. ;)


          przed                                              po             

Przed: Nie podoba mi się kolor włosów. ;c Moim zdaniem jest za jasny względem brwi.  Na zbliżeniu widać, że makijaż nie jest do końca starannie zrobiony. Ogółem nie podobają mi się te oczy, są takie.. małe ;/ Kolczyk jest ok.
Po: Zmieniłam fryzurę i kolor na ciemniejszy blond. Wykonałam makijaż składający się z czekoladowego, lekko czerwonego i beżowego cienia. W kącik oka dałam białą kredkę, a na dolną powiekę czarną. Do tego eyeliner i pomarańczowa szminka. Na kości policzkowe odrobina różu ;)

Co sądzicie o metamorfozie? :)

Laska558Lil ♥

4 komentarze:

Julia.star-doll pisze...

Wolę przed :)

julia.star-doll
~ http://metamorfosisstardoll.blogspot.com/ ♥

3Jula pisze...

Nie podoba mi sie że dałaś zwiewną bluzkę i zwiewne spodnie. Powinna być raczej jakaś obcisła góra. Makijaż mi się nie podoba bo nie lubię tych części twarzy :c
Stylizacja po bardzo ładna.


3Jula

Equess pisze...

Makijażowa metamorfoza podoba mi się. W szczególności podoba mi się zestawienie tego koloru włosów z kolorem pomadki. I faktycznie, mój makijaż jest trochę krzywy, trzeba to będzie zmienić. ;)
Co do stylizacji, to bardzo przypomina niegdyś moją, tyle że z innymi spodniami. ;p

Dziękuję, za metamorfozę ;)

Vanessa_1Diva pisze...

O wiele, wiele lepiej jest w Przed. ;)

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com ♥