Obserwatorzy

sobota, 8 września 2012

Metamorfoza AniaANdLola



Przed : No cóż mam powiedzieć. Nie wyszło ci po prostu. Spodnie są wręcz tragiczne, a takie buty do nich to krótką mówiąc wieś. Jedynie górę twojego stroju da się jakoś znieść, chociaż takich 'stylizacji' jest pełno.
Po : Tak, tak, wiem, jakże odkrywcze. : > Jak zobaczyłam twoją szafę po prostu się załamałam. Masz jedną stronę ubrań ( ba, nawet niecałą ), z czego trzy czwarte to darmówki. Patrząc na twoje osiągnięcia, widzę, że byłaś kiedyś SS i zastanawia mnie, na co spożytkowałaś kasę? Nawet jeśli nie będziesz juz ss, to starplaza oferuje mnóstwo ciekawych ubrań za starmonety, z których można zrobić wiele ciekawych outfitów. Nie miałam żadnego pola do popisu, dlatego stylizacja jest jaka jest. 


Przed : Aż mi głupio, że tak po tobie jadę, ale gdybym nie była szczera, to nie miałoby sensu. Postaram się zacząć od początku. Nie podoba mi się karnacja twojej lalki, jej odcień wygląda jak potraktowany tanim samoopalaczem. Oczy i usta są tragiczne, nos jest całkiem okej, ale sam nie da rady uratować twojej twarzy. ; ) Fryzurę bardzo lubię, kolor też jest fajny. Makijaż.. widzę że chciałaś coś wykombinować ze swojej ubogiej kolekcji kosmetyków, ale serio, pomalowałabyś się taką białą kredką w ten sposów w realu? Bo ja nie. Póki nie masz innych kolorów, po prostu zostaw doll w samym tuszu do rzęs. 

METAMORFOZA TWARZY NIEMOŻLIWA DO WYKONANIA Z POWODU ZNIKOMEJ ILOŚCI KOSMETYKÓW.

Metka jest jaka jest, ale proszę, zanim ktoś mnie skrytykuje niech zajrzy do jej szafy i salonu piękności.
Pozdrawiam.



1 komentarz:

Anonimowy pisze...

heej <3
zgadzam się z tb całkowicie. A czy mogłabyś zrobić za mnie metkę Majkell_88 ? Bo ja nie mam czasu ostatnio ;c