Obserwatorzy

niedziela, 1 kwietnia 2012

Metamorfoza woPaulinciaow

Hej wszystkim ; *** Widzę, że blog powoli się rozkręca, powooooli. Mamy tylko 19 obserwatorów. Postaram się coś z tym zrobić ale potrzebuję trochę pomocy innych redaktorek. Ale wracając do metamorfozy:

UBIÓR:

Przed: Wyglądasz ładnie, ale.. No właśnie ale nie podobają mi się dodatki. Chciałaś wyglądać oryginalnie i ci się udało, jednak nie pasuje mi tutaj ten iPAD. Ogołnie podoba mi się ; ))
Po: Miałaś wobec mnie pewne wymagania i nie wiem czy mi się udało. Ty musisz to określić. Strój "po1" nie różni się niczym od "po2". No oprócz kurtki ale nie mogłam się zdecydować czy nałożyć czy nie :)) 

Stroj przed ocenam na 8/10 : )

TWARZ:

Przed: Wyglądasz nie najgorzej. Nie podoba mi się sposób w jaki malujesz kreski eyelinerem. Oczy wyglądają na niewyspane i mocno ciemne. Być może chcialaś osiągnąć właśnie taki efekt. Reszta podoba mi sie bardzo.
Po: Postawiłam na delikatność. Masz tylko 1 szminkę i 1 cień do oczu. Jednak cos udało mi się zrobić i wydaje mi się że wyglada to lepiej : )

Ocena twarzy przed: 7,5/10

Ocena ogólna: 15,5/20
Ocena: 4+

Odwiedź Paulinę na stardoll: KLIK :D

Pozdrawiam Serdecznie, udanego weekendu 3Jula ♥
Proszę o komentarze : )




1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Mi się akurat podoba jej wygląd twarzy ,,przed".