Obserwatorzy

piątek, 14 lutego 2014

Metamorfoza selena-kara

Witajcie :) Przepraszam, że tak dawno mnie nie było ale mam teraz naprawdę bardzo wiele problemów osobistych. I w dodatku internet też bardzo słabo działa. Możliwe, że niedługo skończy mi się limit i w ogóle nie bd miała jak pisać :c

Dzisiaj mamy walentynki, więc wszystkim czytelnikom, życzę wytrwałości w miłości i dużo, dużo szczęścia i zdrowia :) Tego co najważniejsze :)))

A jutro dzień singla ;))))) No to kto jeszcze się do nich zalicza? Wszystkim singlom również życzę duuużo miłości, ale nie przejmujcie się, kiedyś musi się znaleźć ten jedyny/jedyna :)) Choćbyśmy mieli czekać do końca życia :)

 Przed: Stylizacja mi sie podoba ;) Może skusiłabym się na ciemniejsze spodnie, ale teraz też jest okej :)
Po: Jakoś pomimo tego, że nie przepadam za walentynkami, to chciałam zrobić taką stylizację. Ogółem miał być czerwony ale w końcu wyszedł różowy :) Nie jestem pewna co do butów, ale nie znalazłam lepszych do tej stylizacji jakoś ;c

Przed: Tutaj nie podoba mi się parę rzeczy. Te dziwne 'coś' ze stardesign nałożone na oczy i włosy po drugiej stronie. Zrozumiałabym gdybyś nałożyła na jedno oko, ale po co na włosy? Bez tego byłoby o niebo lepiej. Części twarzy dobre, tylko usta według mnie za nisko.
Po: Tutaj bardzo mi sie podoba. Makijaż jest wykonany jasnymi cieniami, ale użyłam czarnych dodatków takich jak tusz, eyeliner i kredka :) Usta pomalowałam na różowo, a policzki musnęłam różem. Ta fryzura pasuje do tego idealnie! ♥


Pozdrawiam, 3Jula ♥

PS: Mogę mieć nadal problemy z wchodzeniem na bloga, dlatego proszę o wyrozumiałość. Internet naprawdę tak wolno działa, że zwykła metamorfoza zajmuje mi baaardzo dużo czasu ;c

4 komentarze:

Unknown pisze...

Dla mnie lepiej PRZED,ale PO też ładnie....

E.l.l.e.n.a. pisze...

W make'upie definitywnie PO a w ubraniach obie stylizacje są fajne tyle że w Twojej nie jest pusto.

Anonimowy pisze...

HaHa 3jula to niezła ciula

E.l.l.e.n.a. pisze...

Przynajmniej nie pisze non stop jakieś głupie teksty z anonima...