Obserwatorzy

środa, 26 lutego 2014

Metamorfoza oluniaptysio

Witanko,:*,chyba nic ciekawego do powiedzenia nie mam :D,ok macie metke wiem zaszalałam tym razem nie mielonka =)



Przed:Urzekła mnie,minimalistyczna,ten gorset kocham ♥,wiele osób pewnie dziwi czym sie zachwycam.Sama nie wiem ale na 100% ma "to coś" ,co uwielbiam :)
Po:Jestem zadowolona,twoja szafeczka nie jest mała ale nic do sb nie pasuje (mym zdaniem).Nie ma co opowiadac,wystarczy spojrzec.

Przed:Jedyne co mi sie podoba to oczy (wraz z tuszem) i kształt ust.Fryz nie dbale zrobiony ;/.
Po:Średnio mi wyszło,tusz gruby,cienie biały,czarny,zielony i  różowa pomadka.Nic specjalnego,a i jasny warkocz.


Lepiej Przed czy Po?
Fajne przemiany?
Czytajcie i komentujcie!



5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Strój przed ;(,makijaż po
przed ohydne włosy.

Anonimowy pisze...

Kuba W.

Anonimowy pisze...

Ślicznie przed i po *o* Mogłybyście częściej dodawać posty (metamorfozy) ? :)

Unknown pisze...

Co do strojów to nie mam zdania do makijażów też,ale fryzurka o wiele lepiej po :).
olli1234n

E.l.l.e.n.a. pisze...

Zdecydowanie lepiej PO w obu wersjach c: