Obserwatorzy

sobota, 8 lutego 2014

Metamorfoza davn_alice

Na początku, chciałabym Was bardzo przeprosić za moją nieobecność na blogu. Było to spowodowane tym, że miałam popsuty komputer. Na szczęście jest już naprawiony i dodaję Wam metamorfozę.

Przed : Twoja stylizacja nie przypadła mi do gustu. To nie mój styl.
Po : W tej stylizacji dałam się trochę ponieść fantazji. Bardzo spodobało mi się połączenie tych kolorów i jakoś tak wyszło. Obok są buty, które równie dobrze można by wykorzystać w stylizacji. Nie umiałam się zdecydować.

Przed : Tutaj jest gorzej... Byłoby o wiele lepiej gdyby nie ten nos i ogólnie rozstawienie części twarzy !
Po : Zmieniłam fryzurę i kolor. Inaczej rozstawiłam części twarzy, co nie zmienia faktu, że i tak zmieniłabym ten nos na inny. Makijaż oka wykonałam tylko zielonym cieniem, ponieważ tylko ten posiadasz, no i w sumie pasuje mi do stylizacji. Rzęsy czarnym i lekko granatowym tuszem. Usta zostawiłam naturalne. Trzeba by zmienić jeszcze kolor brwi. Dodałam też wianek, bo bardzo mi się podoba i pasuje do stylizacji.

Gangster-Kot



1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Nie musiałaś mnie aż tak obrażać -.-