Obserwatorzy

piątek, 20 grudnia 2013

Metamorfoza vanessa-styl

Przed : Twoja stylizacja jest świetna ! Bardzo mi się podoba.
Po : W Twojej szafie są genialne ciuchy. Strasznie spodobała mi się ta kurteczka. Założyłam pod nią króciutką sukienkę, bądź tunikę jak kto woli. Do tego czarne rurki, buty i dodatki.


Przed : Jestem zaskoczona. Kolejny raz jest świetnie. Piękne, ładnie wykonane włosy. Średnio podobają mi się rysy twarzy, ale jeszcze wygląda to ok. Co do ust, nie przepadam za nimi, choć tutaj wyglądają nieźle.
Po : Nie masz zbyt wielu kosmetyków, więc wykonałam zwykły makijaż. Ust nie pomalowałam. Zdjęłam sztuczne rysy twarzy. Użyłam tej fryzury, bo ona też jest świetna ! Trzebaby tylko zmienić kolor brwi.

Gangster-Kot

1 komentarz:

Julka ♥ pisze...

Stylizacje obie <3 makijaż niestety żaden, bo nie lubię fryzur ze stardesign ;c


3Jula