Obserwatorzy

niedziela, 29 grudnia 2013

Metamorfoza maluma10

Przed : Stylizacja jest świetna ! Wszystko dobrane kolorystycznie i nie ma się czego doczepić.
Po : Twoja szafa jest boska ! Pełno świetnych ciuchów. Nie wiem czy stylizacja się Wam spodoba, ale zafascynowała mnie ta sukienka, którą użyłam jako spódnicę.

Przed : Tu już jest gorzej. Tragedii nie ma, ale nie trafiłaś w mój gust. Nie lubię sztucznych rys twarzy ze StarDesing. Części twarzy mi się nie podobają. Makijaż oka też jakoś szczególnie mnie nie zachwyca.
Po : Zmieniłam fryzurę. Oczy pomalowałam czarnym cieniem. Usta obniżyłam oraz pomalowałam szminką i błyszczykiem. Przepraszam za trochę krzywo pomalowane policzki, ale muszę nabrać wprawy.

Gangster-Kot

4 komentarze:

E.l.l.e.n.a. pisze...

Bardzo fajna metamorfoza. Stylizacje obie są ładne ale makijaż wole PO. Ja nie mam nic do cieni twarzy ale muszą one ładnie komponować się z twarzą.
//Pozdrawiam

Klaudia pisze...

Po znacznie lepiej :) Co prawda za dużo błyszczyka, ale Twój prosty makijaż oka bardzo przypadł mi do gustu :)

niebieskapusia8 pisze...

Stylizacja PO tak jak i makijaż.
Świetna metamorfoza.
Chce się zapisać do ciebie na metamorfozę.

Unknown pisze...

@niebieskapusia8 dopiszę do kolejki ;)