Obserwatorzy

czwartek, 28 listopada 2013

Metamorfoza pisia1356

Przed : Twoja stylizacja bardzo mi się podoba ! Jest świetna, wszystko odpowiednio dobrane. Super !
Po : Stworzyłam stylizację w kolorze lawendy. Spodobało mi się połączenie tej spódnicy z tą bluzką i skupiłam się na dodatkach. Od razu wiedziałam jakie buty by tu pasowały i modliłam się o to by znaleźć je w Twojej szafie. Na szczęście udało się ! Choć były gdzieś na dole ;p Do tego srebrna torebka i naszyjnik.


Przed : Średnio mi się podoba. Cały efekt psują te oczy. Nie lubię ich, są krzywe. Makijaż oka jest ładny, ale przesadziłaś z tuszem i jeszcze te sztuczne rzęsy... to niepotrzebne. Przez to jeszcze bardziej pomniejszyłaś to zmrużone prawe oko. Jeśli chodzi o resztę części twarzy - są dobre. Fryzura też pasuje, kolor też ok.
Po : Wykonałam makijaż do stylizacji, czyli w kolorze lawendy. Makijaż oka składa się z kilku cieni z różnymi odcieniami fioletu. Kolor szminki uzyskałam łącząc fioletową i białą szminkę. Zmieniłam fryzurę i kolor włosów za pomocą farby. Policzki pomalowałam bladym różem.

Gangster-Kot


2 komentarze:

Unknown pisze...

Cudo przed. A ty ogarnij siebie jak krytykujesz to *-* Drogi Patrycjuszu dasz mi zaszczyt i zrobisz metemorfoze z hasłem

Unknown pisze...

Mogę zrobić.