Obserwatorzy

środa, 27 listopada 2013

Metamorfoza niebieskapusia8

Hej, to jest kolejna moja metamorfoza, która jest postem zapowiedzianym bo w tygodniu mam mniej czasu a robiłam ją w sobotę. Od razu przepraszam, jeśli doll niebieskapusia8 wygląda teraz inaczej niż w trakcie metamorfozy.
Pewnie teraz siedzę obwalona nauką na egzaminy próbne, bo wolę na nie powtórzyć bo jest z tego ocena ;c

 Przed: No nie wiem co powiedzieć. Mi się nie podoba. Jak dla mnie te ubrania nie są fajne, koszula jest okej ale reszta odpada. Nienawidzę połączenia kozaków, rajstop i spodenek.
Po: Nie jestem w 100% zadowolona, ale zrobiłam to co było w mojej mocy. Koszula ta sama, do tego bluza z downtown, sukienka jako spódnica i buty.

Przed: Nie, nie, nie, nie, nie, nie, nie. Jest bardzo źle. Makijaż oka to według mnie jest po prostu masakra ;c. Czy Ty spojrzałaś na to jak to wygląda? Przecież te lewe oko to koszmar. Wygląda to tak, jakby Ci jedno oko wdłubali a Ty w jego miejsce narysowałaś kreskę. Ona nie ma nawet rzęs. Nie obraź się ale takie jest moje zdanie. Co do części twarzy, nie lubię tych oczy, usta jeszcze są okej. Fryzury też nie lubię. Makijaż oka mi się nie podoba.
Po: Wiem, że fryzura średnio tu pasuje ale musiałam zakryć to oko bo doprowadzało mnie do szału. Do tego masz cienie tylko z luxe do tego 2 z AS. Radzę zamiast wydawać na luxe to kupić zwykłe cienie. 


Pozdrawiam, 3Jula ♥

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Mi też zrobisz metamorfozę?
Twój gust jest super, a nie jestem dokładnie zadowolona ze swojego wyboru... mój login to LadyEmciak
Błagam, pomóż! Pozdrowienia ;)

Unknown pisze...

O Boże zgadzam sie z opisem i watpie aby dało sie zdziałać lepiej