Obserwatorzy

piątek, 11 października 2013

Metamorfoza Sylwianowak7

Dodaję wam czwartą metamorfozę. Dzisiaj mnie tak jakoś wzięło

Przed : Twoja stylizacja jest śliczna. Nie mam zastrzeżeń.
Po : Postanowiłam wykonać stylizację w kolorach niebieskiego (turkus i granat) z bielą.


Przed : Twoja doll jest ładna. Dobrze wykonany makijaż.
Po : Ciężko było mi coś zrobić. Większości zapewne bardziej spodoba się przed, w sumie mi też. Chciałam zrobić makijaż z niebieskim do stylizacji, ale nie masz niebieskiego cienia. Usta wiśniowe z błyszczykiem. Brwi powinny być w innym kolorze. Dałam inną fryzurę i kolor. Pod koniec stwierdziłam, że wyszło za sztucznie...

Gangster-Kot


2 komentarze:

Julia.star-doll pisze...

wolę przed ;c

julia.star-doll

3Jula pisze...

Ja się zgadzam z komentarzem wyżej :c