Obserwatorzy

sobota, 26 października 2013

Metamorfoza pudziana768

Witajcie ;* Dzisiaj mam dla Was metamorfozę pudziana768. Od razu powiem, że całkiem długo nad nią siedziałam.

Jeszcze mam pytanie. Co sądzicie o wyborze MSW 2013? Zgadzacie się czy nie?

 Przed: Stylizacja nie przypadła mi w pełni do gustu. Wydaje mi się, że ta spódnica pogrubia doll a ta "torebka" nie pasuje :c
Po: Muszę przyznać, że masz świetną szafę. Ale jak tylko ją otworzyłam zobaczyłam sukienkę, której dołu użyłam. Ciężko było mi stworzyć górę, początkowo miałam inny zamiar ale wyszło tak. Byłoby dużo łatwiej gdybyś miała jakieś inne włosy, łatwiej byłoby mi pod nimi chować bluzki xd

Przed: Jest tak samo jak w przypadku stroju. Nie podobają mi się 2 rzeczy: brwi i kształt twarzy. Kolczyki tęż nie należą do moich ulubionych ale nic do nich nie mam. Makijaż oka śliczny.
Po: Wyszło tak jak chciałam *-* Delikatnie i dziewczęco. Mogę wywnioskować, że nie wszystkim się spodoba ale mi tak. Brwi ukryłam pod tą śliczną fryzurą. Oczy pomalowałam na niebiesko (różne odcienie) z domieszką zieleni i bieli.


Pozdrawiam, 3Jula ♥

2 komentarze:

Unknown pisze...

Po i po <3

koloproseum123

Anonimowy pisze...

W tym stroju "po" się po prostu zakochałam ♥. Makijaż lepszy też "po".

pisia1356