Obserwatorzy

czwartek, 3 października 2013

Metamorfoza paula90febo

Przed : Twoja stylizacja jest ładna. Wszystko odpowiednio dopasowane. 
Po : Stworzyłam stylizację heavy-metalową co jakoś lubię robić najbardziej. Stylizacja jest z połączeniem czarnego i złotego. Sukienka, buty i torebka zawierają złote elementy. Do tego kurtka z ćwiekami. Tatuaż przeniosłam z ręki na nogę. Do tego bandamka. W sumie nie wiem czy ona do końca tu pasuje, ale bez niej na głowie wydawało mi się tak pusto.

Przed : Twoja doll raczej mi się nie podoba. Nie jestem fanką krótkich włosów. Nie lubię pieprzyków. Ale to może tylko kwestia gustu. Ogólnie rzecz biorąc to jest ładnie. Makijaż jest ładny, ale mogłaś zastosować przejścia w makijażu oka. Części twarzy średni mi się podobają, ale nie jest najgorzej.
Po : Makijaż oka wykonałam pod kolor stylizacji, czyli czarno-żółty. Usta pomalowałam tylko błyszczykiem. Zmieniłam fryzurę i kolor włosów.

Gangster-Kot



Brak komentarzy: