Obserwatorzy

wtorek, 22 października 2013

Metamorfoza: PARKERKA

Witam. Mam dzisiaj dla Was kolejną metkę, jednak dzisiaj krótko i zwięźle...






Przed: Podoba mi się. Jest ładnie i pomysłowo. Tylko szpilki są trochę krzywo założone, ale to już taki mały szczegół.
Po: Postawiłam na set w kolorze czerwonym. Użyłam topu z kołnierzykiem, niezawodną spódniczkę z Basic, klasyczne szpilki i torbę.







Przed: Ładnie, tylko czerwone usta gryzą się z niebieskimi cieniami. Wianek według mnie w ogóle tutaj nie pasuje.
Po: Zmieniłam fryzurę, farbę, musnęłam usta bezbarwnym błyszczykiem, a powieki zielonym cieniem.

                                                                                
                                                                                            ZawszeHannah1

3 komentarze:

MissZosiaga pisze...

Trochę za czerwono. Powinnaś dodać jakąś białą torebkę lub buty

Unknown pisze...

Fajna metka, choć w stylizacji podoba mi się tylko połączenie bluzka-spódniczka reszta według mnie do zmiany. Co do makijażu to niezbyt mi się podoba, mam jakąś alergię na zielony cień :-D. Dziękuję za metamorfozę i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu. ;-)

Kara J // PARKERKA

Anonimowy pisze...

Nic mi się nie podoba :C

pisia1356