Obserwatorzy

piątek, 4 października 2013

Metamorfoza: 3Jula

Hejka! Miałam dodać tą metkę kilka dni temu, ale miałam kłopoty z dostępem do sieci. Z góry przepraszam za niską jakość screenów, zepsuł mi się program do obróbki graficznej...






Przed: Wszystko do siebie pasuje, jest modnie. Widać, że miałaś pomysł na tą stylizację. Szkoda tylko, że jest tu tak ciemno i smutno.
Po: Gdy zobaczyłam tą cenną spódniczkę z Basic, wiedziałam, że muszę ją wykorzystać. Dodałam top, futerko z Bizou, kopertówkę i cielesne szpilki. Myślę, że tym pomarańczem trochę rozjaśniłam Twoją doll.






Przed: Podoba mi się, jednak wyraz twarzy twojej doll jest jakby smutny. Ciemno, ciemno, ciemno wszędzie.
Po: Zielonym cieniem, pudrową szminką  i piórkami w uszach chciałam rozjaśnić twarz twojej doll. Zmieniłam także fryzurę na taką, która jest według mnie w stylu glamour. 


                                                                                                                  ZawszeHannah1

1 komentarz:

3Jula pisze...

Jaki nastrój taka stylizacja i makijaż :c Strój mi się podoba ale dałabym kopertówkę troche niżej, co do makijażu nienawidzę kolczyków na włosach i średnio przepadam za połączeniem zieleni i różu ale jest okej. Dziękuję :)


3Jula