Obserwatorzy

piątek, 2 sierpnia 2013

Metamorfoza MissAlexis122

Na dzisiaj mam przygotowaną metamorfozę dla MissAlexis122.
I od razu powiadamiam Was, że jutro raczej nie dodam żadnej metamorfozy, nie będę mieć jutro czasu.
 PRZED: Twoja stylizacja mi się nie podoba. Widzę tutaj kilka błędów, a mianowicie połączenie moro i zebry. Jeśli chcemy zrobić jakąś stylizacje ze wzorem, raczej decydujemy się na jeden. Następnie, jeśli miałabym wyrzucić coś, to zdecydowanie, tą kurtkę. Wydaje mi się, że jest to stylizacja raczej elegancka. I dałabym, za tą kurtkę, czarny żakiet. Reszta, może być.
PO: Masz w szafie masę nie potrzebnych ciuchów. Było mi ciężko coś wykombinować. I wpadłam, przeglądając Twoją zawartość ciuchów, na ten blezer. Do niego dopasowałam brzoskwiniowe spodenki i białą bluzkę. Biżuteria to, naszyjnik i bransoletka. Zamiast torebki dałam okulary.

PRZED: Powiem tylko tyle, że każdy ma swój styl, gust. I nie powinno się go oceniać. Dlatego, ja tak postąpię. Nie chce nikogo obrażać, ani nic w tym rodzaju. Ale jeśli, już się zgłosiłaś do metamorfozy, to tylko chcę powiedzieć, odnosząc się tylko do makijażu, że takie usta są, jak dla mnie nie do przyjęcia. 
PO: Zmyłam makijaż, zdjęłam fryzurę i poprawiłam części twarzy. Makijaż oczu wykonałam w trzech kolorach: czarny, żółty i biały. Górne rzęsy pomalowałam mascarą wydłużającą. Usta pomalowałam dwoma szminkami, jasno-pastelową i beżową.
Policzki podkreśliłam delikatnym różem. Fryzurę zmieniłam, na jedną z moich ulubionych, kolor również dałam inny.
 
Czy podoba się Wam metamorfoza?
Lepiej: przed czy po?
naturalgirl222

Brak komentarzy: