Obserwatorzy

niedziela, 4 sierpnia 2013

Metamorfoza Justysiaczek_

Na dzisiaj mam jeszcze jedną metamorfozę, tym razem dla Justysiaczek_

 PRZED: Twoja stylizacja jest bardzo prosta, a zarazem elegancka. Brakuje mi w niej najbardziej biżuterii. Dałabym srebrną bransoletkę, również naszyjnik pasowałby do tej stylizacji. Natomiast torebka, byłaby dobrym dodatkiem. Kolorystyka w porządku.
PO: Odbiegłam trochę od elegancji i wystylizowałam Cię, na rock'owo. Kurtka, z najnowszej kolekcji Bonjour Bizou, sprawdziła się tutaj znakomicie. Spodnie mają fajny odcień, i pasują także. Uwielbiam te buty, i musiałam je dać, bo dodają charakteru stylizacji. Zamiast naszyjnika srebrnego, którego nie posiadasz, dałam ten kołnierzyk. Do całej stylizacji, dopasowałam torebkę.
PRZED: Twoja Doll tak średnio mi się podoba. Źle rozstawione części twarzy. Makijaż oczu, bardzo dziwny, dwoma innymi cieniami, pomalowałaś oczy, tylko jeden jest taki sam. Według mnie, bardzo źle to wygląda. 
PO: Pierwsze co zrobiłam, to poprawiłam części twarzy. Fryzurę zmieniłam i kolor także dałam inny. Zaskoczyło mnie to, że nie masz czarnego cienia. Więc użyłam eyeliner'a i dwa cienie: czerwony i biały. Oba oka podkreśliłam tuszem wydłużającym. Usta pomalowałam szminką w kolorze spranego różu. Policzki podkreśliłam różem.
 
Czy podoba się Wam metamorfoza?
Lepiej: przed czy po?
naturalgirl222

3 komentarze:

Julia.star-doll pisze...

Makijaż "po" stylizacje obie ;)

julia.star-doll
~ http://metamorfosisstardoll.blogspot.com/ ♥

T pisze...

Wszystko po :)

3Jula pisze...

Stylizacje obie, makijaże też.



3Jula