Obserwatorzy

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Metamorfoza ewelina783Brave

Miałam dzisiaj koszmar, dlatego też muszę się odstresować, robiąc metamorfozę.


Na dzisiaj wykonałam metamorfozę ewelina783Brave




Przed: Niestety, ale nic mi się nie podoba. Elementy twarzy, włosy, makijaż jak i dodatki. Plus za karnację i kolor włosów. Po pierwsze trzeba by zlikwidować te sztuczne rzęsy oraz kolczyki, które "wiszą" na włosach - wtedy dollka wyglądała by dużo lepiej. Myślę, że za dużo jest różu na policzkach. Ten kwiatek we włosach kompletnie tu nie pasuje.

Po: Masz mało cieni do oczu i ogólnie kosmetyków, więc wykorzystałam szary cień oraz brązowy eyeliner. Rzęsy pomalowałam pogrubiającym tuszem. Wybrałam rozmierzwioną fryzurkę w  tym samym kolorze co "przed". Usta zostawiłam w naturalnym kolorze.








Przed: Tu także superlatyw nie będzie. Spodnie "wystają" spod koszuli, która wygląda jak worek treningowy. Stylizacja nie podoba mi się. Te spodnie to nie moja bajka. Jedynie mogę pochwalić za trampki, bo choć to najzwyklejsze buty, to tutaj jest to najlepszy wybór. 

Po: Ze stylizacją było ciężko. Trudno było mi wymyślić coś sensownego, przy tylu niepasujących do siebie ubrań. Wybrałam białą koszulę i jasne spodenki, zakładając do nich kamizelkę w gepardzie cętki i beżową kurtkę. Do tego czarny pasek. Wybrałam czarne botki, które najbardziej pasowały niż inne buty.

I jak?

5 komentarzy:

T pisze...

Lepiej po.Przed to nie mój styl.

3Jula pisze...

Wolę po ;)



3Jula

Julia.star-doll pisze...

Lepiej "po" ;)

julia.star-doll
~ http://metamorfosisstardoll.blogspot.com/ ♥

Anonimowy pisze...

Makijaż przed <3 Stylizacja po

Nusia2756 pisze...

Zdecydowanie po