Obserwatorzy

sobota, 20 lipca 2013

Metamorfoza wika12320

Hej ! Dziś wróciłam z działki i postanowiłam zrobić jakąś metamorfozę, i tak mam strasznie zły humor dziś , ale pozbierałam się i zabrałam się za to. Zapraszam. ♥


      



Przed :
Jak zobaczyłam zawartość tej szafy to padłam. Albo same darmówki albo z BASIC. Przepraszam jeśli uraziłam , ale musiałam to powiedzieć. A jeśli chodiz o strój to założyłaś sukienkę i buty. Pusto i masakrycznie.
Po:
Ten ubiór jest dobry jak na Twoją szafę. Założyłam jeansową kurteczkę i prześliczne okulary, które dodały "kwiecistości" (?!) tej stylizacji.
  





Przed :
Ogólnie myślałam , że kosmetyki będą na poziomie minusowym , nie masz jakiś urozmaiconych tylko podstawowe , a to jest najważniejsze ;) Radziła bym jeszcze kupić czarną kredkę :)
Jest jedno ale! Niech stardoll usunie te usta ;_;
Po :
Według mnei poradziłam sobie bardzo dobrze ^^. Troszkę pokombinowałam z cieniami :)) Dodałam różu na policzki i dosyć różowej pomadki na usta :)


Podoba mi się ta metamorfoza , a Wam ? :*
Doda-Julia





7 komentarzy:

3Jula pisze...

Co do stroju bardo podoba mi się strój po, przed jest tak jak powiedziałaś pusto. Co do makijażu z po podoba mi się fryzurka a z przed podoba mi się nos. A tak to części twarzy są według mnie złe.


3Jula

Equess pisze...

Makijaż i strój "po". I masz rację - te usta powinni usunąć ;p

Anonimowy pisze...

sukeinka i buty to zle? -,-

Anonimowy pisze...

ALE TO PUSTO :C
DODA-JULIA

Anonimowy pisze...

Lepiej po

Vanessa_1Diva pisze...

Wolę Przed. ;33

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com

Nusia2756 pisze...

Oczywiście,że lepiej po, naprawdę ładnie!!!Tylko te kolczyki na włosach... strasznie mnie denerwują