Obserwatorzy

sobota, 20 lipca 2013

Metamorfoza DzuniaPop



Przed: Hym... sama nie wiem co o tym sądzić. Ubrania masz naprawdę bardzo ładne, twoja twarz po zdjęciu ''tego wszystkiego'' również jest ładna. Myślę, że ubrałaś się tak ''dla zwały'' ale nie jestem do końca pewna. Nie podoba mi się.
Po: Elegancka, barwna stylizacja. Założyłam darmową sukienkę, na nią prześwitującą koszulę i różowy żakiet. Dobrałam pasujące buty i stylizacja gotowa! :)
Po 2: Tutaj również postawiłam na elegancje. Stylizacja w kolorach czerni i bieli z seledynowymi akcentami. Zakochałam się w tym płaszczu jest cudowny! Myślę, że efekt końcowy jest naprawdę bardzo fajny! ;))



Przed: Nie będę tego komentować, gdyż pewnie domyślacie się jaka jest moja opinia. :|
Po: Masz naprawdę bardzo ładną doll! Po zdjęciu tych wszystkich pierdół byłam w szoku! Makijaż w odcieniach różu i fioletu. Użyłam cieni w różnych odcieniach tych kolorów. Usta pomalowałam różową i białą szminką, myślę, że efekt końcowy jest ciekawy jest ciekawy. Zmieniłam włosy na jedne z moich ulubionych, dodałam kolczyk. 

Lepiej przed czy po?
 Co byście zmienili?


13 komentarzy:

Amelia*_* pisze...

Ona... OMG... JAKI ROZDARTY RYJ! O.o


Amelia*_*

Amelia*_* pisze...

Taki dżołk :)

AnuHanele pisze...

Mi się podobają wszystkie wersje ^^ No, ja zmieniam style :) Czasem jest tak, czasem tak. Ja mam swoją "grupę" osób które wielbią guro lolity. Więc obawiam się że pod tym postem zgarną się hejty mojej doll ;-; Nie sądzę by któraś z was była fanką tego stylu ;c
Ale metamorfoza jest spoko :3
Ja również się zabieram za post.

DziuniaPop

Antosiala pisze...

DziuniaPop, cieszę się, że skomentowałaś. :) Rozumiem. :) Raczej nie jestem fanką tego stylu, ale Ok. :D

AnuHanele pisze...

Dobra to że nie jestem w waszym stylu i jestem inna to nie znaczy, że nie jestem nadwrażliwa liczę się z krytyką ale nie jest miło słyszeć komentarz "OMG jaki podarty ryj" czy jakoś tak, zawsze gdy takie coś usłyszę łezka mi się kręci w oku i mam ochotę coś sobie zrobić, za mój gust, za mój ubiór tak.. choć to
tylko gra.

Szkoda że nie napisałam tego komentarza jako 1, może ktoś by zmienił zdanie zanim coś napisze.

3Jula pisze...

Trochę przestraszyłam się wersją przed ale uważam, że chyba taki miał być efekt :) Co do po, stroje mi się nie podobają ale makijaż jak najbardziej <3


3Jula

Equess pisze...

A dla mnie wygląd twarzy "przed" jest zachwycający *,* Bardzo mi się podoba ;]
Jednak stroje "po" są lepsze niż "przed".

Vanessa_1Diva pisze...

Strój Po2, makijaż Po.

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Dziuniapop łezka kręci Ci się w oku ?
Ale , przypominam ze ty innych style tez krytykujesz ; )

AnuHanele pisze...

No wiem, wiem. Ale nikogo jeszcze nie skrytykowałam tak by powiedzieć że ma rozdarty ryj dobra spoko powiedziała tak, trudno, ale mogła to zrobić na priv. Ja piszę co jest źle, a nie "o Jezus Maria co za morda" czy coś w podobie.

Amelia*_* pisze...

Rozdarta, bo sama se tak psycho zrobiłaś -.-

AnuHanele pisze...

Mam taki styl, nikt nie jest idealny..

Nusia2756 pisze...

A mi się ten styl podoba, bardzo oryginalnie i pomysłowo