Obserwatorzy

sobota, 27 lipca 2013

Metamorfoza thebest777

Hej. Dzisiaj jakoś mi się zebrało na kolejną metamorfozę, mam w głowie wiele pomysłów, więc jeśli starczy mi czasu postaram się zrobić parę metamorfoz ale nie wiem czy mi się uda. Na teraz metamorfoza thebest777.

 Przed: Krótko i na temat. Bardzo mi się podoba :) Kapelusz pasuje świetnie do doll. Jedyne co bym zmieniła to torebkę na jakąś czarną.
Po: Ten strój wykonałam w przeciągu 3 minut. Po prostu otworzyłam szafę i po kolei wyciągałam rzeczy i wszystkie tak pięknie pasowały, że nic nie zmieniałam. Brakowało mi torebki ale okulary świetnie ją zastąpiły.


Przed: Masz prześliczną doll. Cera genialnie pasuje do tych włosów. Kolczyki ładnie wyglądają. Makijaż w dobrych kolorach. Części twarzy prześliczne. Wielkie brawa ♥
Po: Chciałam dopasować makijaż do stylizacji, więc wykorzystałam różowy i fioletowy cień. DO tego kolczyk w wardze, lekko pomalowane policzki i inny kolor fryzurki.



Pozdrawiam, 3Jula ♥

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

o wielel lepiej przed

Anonimowy pisze...

nie podoba mi sie,po. ;/

Equess pisze...

Stylizacje obie ładne, makijaż "przed", chociaż "po" też jest ciekawy ;)

Anonimowy pisze...

Stroje oba, a makijaż przed

pisia1356

T pisze...

Bardzo dziękuję za metamorfozę. :)

Antosiala pisze...

Stroje oba, ale chyba jednak troszeczkę bardziej podoba mi się przed. :) Zgadzam się z opisami. Makijaże podobają mi się oba. Pozdrawiam! :)

Unknown pisze...

Przed i przed

koloproseum123