Obserwatorzy

czwartek, 4 lipca 2013

Metamorfoza oluniaptysio

Metamorfozę wykonam dla oluniaptysio

PRZED: Powiem, tylko jedno, że jestem zaskoczona pozytywnie. Stylizacja mi się podoba. Jest ciekawa. Nie lubię za bardzo tej spódnicy, ale Ty fajnie ją wykorzystałaś. Jedynie co tylko mi przeszkadza to ten gruby, brązowy pasek. Poza tym jest bardzo ładnie.
PO1: Ta kurtka bardzo mi się podoba. Więc postanowiłam zrobić z nią stylizację. Szafę, masz ok, dlatego, że znalazłam bardzo fajne rzeczy, które będą pasować do mojej stylizacji. Jedynie brakowało mi tego, że mało masz naszyjników.
PO2: Tutaj już na luzie. Gdy tylko zobaczyłam ten sweterek, od razu nasunęło mi się stylizacja. Czarne buty i torebka, idealnie pasują.


PRZED: Makijaż już mi się nie podoba. Cienie z LUXE, są już tandetne. Doll wygląda w nich sztucznie. Usta są za jasne. Fryzura jest nawet ładna, ale brwi kompletnie nie pasują. Te cienie na szyi Twojej Doll, też brzydko wyglądają. 
PO: Nie lubię tych oczu, i za każdym razem, kiedy będę na nich malować, będę to powtarzać. Usunęłam wszystko, co było przed na Twojej Doll. Obniżyłam brwi i zmieniłam ich kolor, kredką do brwi. Makijaż czarno-różowy i trochę bieli. Usta trochę ciemniejsze niż miałaś przedtem. 

Czy podoba się Wam metamorfoza?
Lepiej: przed czy po?
naturalgirl222

3 komentarze:

3Jula pisze...

Makijaż po, strój po1 ;*

3Jula

FunComTv pisze...

Sliczny makijaż Po. Strój po1

Vanessa_1Diva pisze...

Zdecydowanie lepiej Po.

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com