Obserwatorzy

sobota, 13 lipca 2013

Metamorfoza olunia9.

Dzisiaj dodaję metamorfozę olunia9.










Przed: W zasadzie nie jest źle. Masz jedne z moich ulubionych fryzur, elementy twarzy w porządku, jednak muszę się przyczepić co do oczu. Zwyczajnie nie w moim typie - taki wytrzeszcz oczu. Obniżyłabym także brwi. Co do makijażu  - jest ładny, podoba mi się, taki intensywny ;)

Po: Obniżyłam brwi i pomalowałam na czarno oraz wybrałam krótką fryzurkę, nie zmieniając jej koloru. Na usta nałożyłam minimalnie błyszczyk. Oczy pomalowałam pięcioma cieniami w kolorach różu, fioletu i bieli, nie malując ich tuszami i eyelinerami.









Przed: Prosta stylizacja z kolorystycznie dobranymi elementami. Nic tu już chyba nie muszę już dodawać. Nie mam do czego się przyczepić ;)

Po: Postawiłam na bardziej rockową stylizację. Ale po kolei. Najpierw biała koszula HB, później kamizelka w gepardzie cętki, a na koniec szara kurtka. Wybrałam krótkie spodenki w intensywnym kolorze i czarne dodatki - opaska, okulary, plecak i buty na obcasie. A na nogę tatuaż ;)

I jak? ;3

1 komentarz:

3Jula pisze...

Makijaże oba, stroje też ale spodenki w stroju po według mnie do wymiany ;)



3Jula