Obserwatorzy

niedziela, 14 lipca 2013

Metamorfoza DziuniaPop

Przed: Zaimponowałaś mi *.* wszystko, dosłownie jest z dekoracji apartamentu. Śliczne. Mam jedno ale - czemu nie ma butów? :D No są, ale mało widoczne.
Po: Elegancko. Na początku chciałam dać torbę na ramię. Próbowałam też przemienić platformy na jakieś inne buty, ale mi się-jak widać, nie udało ;D Ta spódnica jest śliczna *_* Wiem, krzywo nałożyłam, już się nie czepiajcie :D

Przed:Ładnie, ale zbyt sztucznie. Brązowy warkocz na czarnym koku, nie wygląda dobrze :-( Ten naszyjnik, opaska (nie wiem co to jest) na czole też nie jest ładna :-( Percing ładny i makeup oka także :) Policzki są śliczne *_*
Po:Delikatny makijaż, zakochałam się w twoich fryzurach z Tress Up (czy jakoś tak), w kosmetykach i biuterii *_* DUŻOOO ICH! Ładna fryzurka, warkoczki ^^
---------------------------------------------------------------
Ładniej przed czy po?
tula123

4 komentarze:

3Jula pisze...

Stroje oba, makijaż po ;)



3Jula

AnuHanele pisze...

Buty mam z butelek XD A to na czole bo miał być taki hinduski akcent :D Ale stylizacja mi się podoba ^^ Makijaż również mnie zauroczył :D

Anonimowy pisze...

strój przed, makijaż żaden

Anonimowy pisze...

przed