Obserwatorzy

czwartek, 27 czerwca 2013

Metamorfoza julia8101

STYLIZACJA:

Przed: Stylizacja była by ładna, gdyby nie te buty i torba. Buty mi nie pasują kolorem, a torba krojem.
Po1: Co tu mówić, mi się bardzo podoba ta koszula, a pod nią biała bluzka i spodnie.. cuudo.
Po2: Czarna bluzeczka pod czarną marynarkę, trochę mi to nie pasuje, lecz gdy dodałam  spodnie USA i te buty stardesing, odrazy zaczęło wszystko nabierać sensu. Dla ozdoby okulary i takie bereto coś na głowę. Torebkę zostawiłam z przed.


Przed: Makijaż jest ładny, gdyż włosy z SD hair mi się nie podobają. 
Po: Na oku widać kolory w odcieniach jasno szarego, ciemno szarego, czarnego i żółtego. Wrzuciłam maskarę dla ozdoby, ponieważ te oczy nie mają rzęs. Policzki są pomalowane różowym pudrem, a usta zostały naturalne. 
Lepiej przed czy po? DziuniaPop

4 komentarze:

Agata | naturalgirl222 pisze...

Śliczny makijaż po ♥ ♥ ♥

naturalgirl222

Unknown pisze...

makijaż po , cuuudo, naprawdę ;)

koloproseum123

3Jula pisze...

Makijaż po mnie strasznie zauroczył <3333


3Jula

AnuHanele pisze...

Ojej, a ja myślałam, że w przed będzie lepszy :** Dziękuję , naprawdę <333 ♥♥