Obserwatorzy

sobota, 9 marca 2013

Pojedynek apartamentów / Sezon I

Oto pierwszy post z cyklu pojedynki apartamentów. Dzisiaj rywalizować ze sobą będą właścicielka bloga: 3Jula a jej rywalką będzie patrycja_2000. Wygrany apartament dostanie się do finału I sezonu. Zapraszam do komentowania. Aha + daje pół punktu, a - daje minus pół.

3Jula


Pierwsze wrażenie: Ściana, taka ściana wywalona z kosmosu. Zamieniła bym ją na jakąś zasłonę. I ta niedokończona podłoga. 4+
Kolorystyka: Nie do końca podoba mi się " czerwony " przedpokój czy co to tam jest. Lepszy był by brązowy. Biała ściana jest ni z gruszki ni z pietruszki. Uważam również, że ten złoty fotel nie pasuje. 4+
Meble i dodatki: Jak już wspomniałam usunęła bym złoty fotel. Ta lampka, Co ona tam robi. Może jeszcze ten helikopter. Dodatki na stole uważam za trafione. 4+
Średnia: 4,50


patrycja_2000


Pierwsze wrażenie: Kuchnia, taka nowoczesna. A w oddali tak spokojny klimat, kominek. Nie wiem czy to nad kuchnią to miał być obraz, czy okienko na widok innego pokoju. 4+
Kolorystyka: Niebieski ładnie wygląda, ale w połączeniu z takim granatem no nwm. Szarocie, biele, i czernie ładnie wyglądają. 5
Meble i dodatki: Nowocześnie, ładne meble kuchenne. Kominek nastrojowy, ogólnie podoba mi się. 5-
Średnia: 5.00

Do finału dostaje się patrycja_2000 z przewagą 0.5 punktu. Bardzo niewielka różnica, i gratuluję.

4 komentarze:

| Paczi pisze...

Dziękuję za ocenę :) Ten "obrazek" to dalsza część pokoju obok. Widać po kolorze ścian :)

Julia pisze...

Aha :)

Harriet. ♥ pisze...

3Jula: Ładny pokój, całkowicie zgadzam się z Twoja oceną. Najbardziej przeszkadza mi biała ściana.

patrycja_2000: Jak dla mnie genialnie. *.* Świetny pomysł, pozazdrościć. Jak dla mnie bez zastrzeżeń. :)

Nicoletta663

3Jula pisze...

Wiem ta ściana jest dziwna ale nie miałam nic innego.

3Jula