Obserwatorzy

czwartek, 28 marca 2013

Metamorfoza julka2231

Przed: Niezbyt podoba mi się biżuteria której użyłaś. Krzyż w stylizacjach od jakeigoś czasu według mnie nie jest odpowiedni. Reszta jest całkiem ciekawa.
Po1: Zwykła stylizacja z pięknymi pastelowymi spodniami. Do tego pasujące dodatki. Świetna kurtka i bluzka.
Po2: Przepraszam za źle założoną sukinekę. Bardzo źle to wpłynęło. Ale mniejsza o to. Płaszczyk pod spodem, ręce niestety podczas przerabiania musiały takie wyjść. Niestety przez moje przeróbki chyba zepsułam stylizację. Ale motyw był według mnie dobry.
 
 

Przed: Ładny makijaż do stylizacji. Wszystko równiutko. Świetne strzałki *.*
Po: Także postawiłam na makijaż strzałki. Włosy te same tylko w pięknym kolorze pasującym do stylizacji po1. Chciałam coś zrobić do stylizacji po2 ale nie miałaś fioletowego cienia.
 
Pozdrawiam, 3Jula ♥

5 komentarzy:

Julia pisze...

Dzięki, bardzo podoba mi się po1, jakiej bluzki użyłaś ? Po2 już mniej, ale też całkiem ok. Makijaż ładny, choć ja wolę ciemne kolorki :)

3Jula pisze...

W po1 użyłam tej bluzki z pierwszej strony takiej jakby bokserki podobnej do męskiej. xd

3Jula

Pinacolada.♥ pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Pinacolada.♥ pisze...

W 2 stylizacji po, torebka powinna być nieco niżej. Co do twarzy to nie podobają mi się brwi i oczy.

Vanessa_1Diva pisze...

Makijaże oba ładne, a strój Po1. ;)

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com