Obserwatorzy

piątek, 29 marca 2013

Metamorfoza Megan1806

Hej ;) Ja już mam wolne i staram się cześciej dodawać metamorfozy. Czekam na następną przerwę bo uwielbiam leniuchować ^^ A wy maciej jakieś plany czy tylko świętujecie. Życzę przy okazji wszystkim wesołych świąt ;*

 
Przed: Bardzo ładny, dziewczęcy strój. Śliczna torebka. Ta koszula to moje must have c: Jak ją można zdobyć bo jest ona darmówką.
Po1: Masz zabójczą szafę *.* Mogłabym robić Ci metamorfozę cały dzień. Pierwszy strój to śliczn akoszula z kołnieżykiem, platformy, skarpetki i spodenki.
Po2: Tutaj nie jestem przekonana co do spódniczy, powinnam chyba dać spódnicę bardziej przywierającą do talii ale jest jak jest. A więc użyłam: platfrom, skarpetek, spódnicy, paska, blazera, topu i białego prześwitującego topu.
Po3: Użyłam tej ślicznej spódniczki która jest świetna. Do tego blazerek, ponownie te same połączenie butów i bluzka (tzn. użyłam spódnicy).
Po4: Tutaj użyłam ślicznej bluzki ze złotymi detalami. Do tego leginsy ze świetnego materiału. Buty znów te same. I torebka ze złotym paskiem i innymi detalami.
(Masz świetną doll i mogłam robić te po wiecznie, przepraszam, że aż tyle zrobiłam)
 

 
Przed: No niestety makijaż jest mały więc cieżko mi go ocenić. Części twarzy masz bardzo ładne. Fryzurka też. Wszystko super tylko ten makijaż ;d
Po1: Wykonywałam makiajż do każdej stylizacji, więc wyszła dłuuga metamorfoza. Zmieniłam fryzurkę i jej kolor. Dałam czarno-białe cienie. Usta zostawiłam naturalne. Dodałam pieprzyk nad ustami. Oczy na dole pomalowałam białą kredką.
Po2: Zmieniłam kolor fryzurki. Makijaż jest różowo-biały, usta różowe. Rzęsy pogrubione. Oczy na dole pomalowałam białą kredką.
Po3: Makijaż bardzo podobny do po1. Ale zamiast białego i czarnego dałam turkusowy. Oczy na dole pomalowałam białą kredką. Usta naturalne. Rzędy pogrubione tylko na górze.
Po4: Usta ponownie naturalne. Fryzurka zmieniona, wszystkie zastosowane to są te kupione w starplazie. Rzęsy pogrubione tylko na górze. Makijaż taki lekko złoty. Oczy ponownie pomalowałam na dole białą kredką.
 
Ufff, długa metamorfoza ;) Pozdrawiam, 3Jula ♥
 
 

5 komentarzy:

BlackCape pisze...

Tę koszulę zdobyłam z codziennych prezentów, bo, jak wiadomo, co 5 dzień SS dostawała jakąś rzecz/mebel/ciuch, więc któregoś pięknego dnia wylosowałam tę oto cudną koszulę *.* Teraz już nie ma tych samych codziennych prezentów, więc raczej już jej nie uzyskasz, no chyba, że w SB ;)

3Jula pisze...

Niestety nie jest SS. A może jakiś komentarz na temat metamorfozy też ? Podoba Ci się czy nie ? To dla mnie ważne, bo wolałabym wiedzieć czy dobrze robię :)

3Jula

BlackCape pisze...

Hmmm. Ciuchy z Po1 zestawiłaś prawie tak jak ja, bo ja zakładałam inne buty oraz dodałam kopertówkę. Platformy tu wydają mi się za "ciężkie". Po2 jest fajne, tylko nie podoba mi się ułożenie płaszcza pod spódnicę oraz to, że odcień paska tak odbiega od odcienia spódnicy. Po3 jest świetne. Zmieniłabym tylko buty na zwykłe czarne koturny. W Po4 jestem totalnie zakochana. Wszystko idealnie ze sobą gra. Złote detale na bluzce genialnie współgrają ze złotym łańcuszkiem torebki. Świetnie też dobrałaś legginsy. Fajnie, że jest to inny materiał, bo dzięki temu strój nie jest zwykły. To nadaje pewnego typu oryginalności. Ogólnie jestem na tak :)

3Jula pisze...

Dziękuję bardzo za komentarz. Pomogłaś mi ;) Cieszę się, że Ci się podoba. A jak z makijażem ?

3Jula

BlackCape pisze...

Makijaż też jest ok. Ja celowo zrobiłam mały makijaż, choć mam wiele kosmetyków. Po prostu lubię naturalne makijaże, więc lekko pomalowałam oczy. Nałożyłam tusz, róż i szminkę w kolorze nude. Ale Twoje makijaże też są ok. Po1 i Po2 wg mnie trochę przesadzone, ale Po3 i Po4 są świetne. Zwłaszcza Po3, bo ja uwielbiam szmaragdowy kolor.