Obserwatorzy

czwartek, 7 lutego 2013

Metamrofoza paulaaaaa163

Przed: A więc tak. To jest zwykłe. Bransoletka nie pasuje.
Po: Wiem, jest przecietnie, ale to co miałam do wyboru widzicie w tej szafie na górze. Nie miałam co innego zrobić, więc wyszło takie coś.
 

Przed: Nie, nie i nie. Oczu nie maluje się tak nie maluje. Na pewno nei tak. Co do reszty. Fatalne części twarzy. Na wysoko usta. Ten motylek na twarzy to fatalny pomysł, pasemka na włosach też. Przykro mi, ale taka jest prawda.
Po: Nie mogłam nic zbytnio zrobić, czerwony eyeliner, czerwona szminka, tusz do rzęs i 1 cień do powiek: zielony. Tyle mogłam zrobić. Efekt mnie nie zadowala. 
 
Pozdrawiam, 3Jula ♥
 

3 komentarze:

agawojta pisze...

woooow teraz twarz jest mega ;ppp, a stroj nawet ok ;)

3Jula pisze...

Pomagałaś mi ze strojem ;d

agawojta pisze...

;))))