Obserwatorzy

czwartek, 7 lutego 2013

Metamorfoza Misiek1223

Przed: No cóż. Nie mój styl. Ale chyab jak na tój styl to ejst dobrze. Bardzo ładne buty *.* Bluzka tez ok.
Po: Wyjątkowo szybko wykonałam ten stój. Śliczna kurtka. Zakolanówki i bluzka oraz kołnieżyk *.* Bardzo mi się podoba.
 

Przed: Tutaj już mi się nie podoba. Co za dużo to nie zdrowo. Rozumiem, taki styl, ale jak dla mnie bez przesady.. Ten tunel nie pasuje do ucha, makijaż jest na włosach. Włosy są bardzo ładne i bardzo ładna jest tez czapka. Części twarzy są też bardzo ładne.
Po: Śliczny kolor fryzurki. Usta zrobiłam nude. Oczy pomalowałam skośnie, ale niestety nie mogłam użyć więcej cieni bo stardoll powiedziało "nie" ! Denerwuje mnie to, no ale cóż. Policzki lekko muśnięte.
 
Pozdrawiam, 3Jula ♥
 

2 komentarze:

agawojta pisze...

super metka tylko te spodenki troche nie pasuje ;p

3Jula pisze...

EJJJ, WJJJEEEEM TOOO ^^