Obserwatorzy

sobota, 27 października 2012

Metamorfoza megi127

Kolejna metamorfoza za mną :)

Przed :                                                        Po:

      

Przed : Wydaje mi się ,że chodzi o czarownice (?). Takie skojarzenia dał mi strój, ale no nie wiem . Mam pewność ,że mi się nie podoba : kolor i kształt ust ( to, że maja błyszczyk ), oczy są krzywo pomalowane a do tego też z luxe( chodzi mi ,że wszystk świeci i błyszczy a mnie to się nie podoba jakoś na 100 % jestem na NIE !

Po: To była trudna przemiana. Dałam włosy za poziom aby dodać to, że już na stardoll trochę jesteś. A i  wcześniej nie dodałam ,że kształty twarzy mi nie odpowiadają. Makijaż zrobiłam jasno różowy,ale go nie widać dodałam pieprzyk.A na koniec pomalowałam usta.    

UBRANIA :

Przed:Po:    

Przed : No jak czarownica. Napisze krótko jestem na NIE !
Po: Jak już takie ubrania nosisz coś w stylu czarownicy zrobiłam tak ale czy jestem zadowolona to nie wiem.

3 komentarze:

Julia pisze...

ani przed ani po mi się nie podoba, ALE jak juz to po, ona ma koszmarna szafe rozumiem

Martyśka pisze...

mi się też nie podoba.. chociaż ją robiłam ale brak możliwości by mi sie podobało

3Jula pisze...

Mi też się i przed i po nie podoba. Rozumiem brak możliwości o doceniam. c: