Obserwatorzy

poniedziałek, 29 października 2012

Metamorfoza MalaGosia1996

 
Przed: To nie jest mój styl więc chyba nie powinnam go oceniać. Dla mnie się po prostu nie podoba. Ale rozumiem, że możesz mieć własny styl i nikt Ci tego nie zabroni.
Po: Nie jestem zadowolona. Brakuje mi wielu rzeczy w twojej garderobie. Kocham ten naszyjnik (♥). Tramposzki, szorty i bokserka. Torebka mi nie pasuje i troszkę brakuje mi jakiegoś blazera.
 
Przed: Tutaj się załamałam. Wybacz, ale pomimo tego, że lubisz taki styl nie uważam, ze tyle pierdułek jest tu potrzebnych. Ten koczyk, tatuaż, kolaczatka i OCZY !. Jedno tak, drugie tak. Wybacz mi na prawde, ale jestem totalnie na nie. A co do części twarzy: wszystko nawet spoko. Ale cere masz za bladą ;c
Po: Mi się podoba. Nie wiedziałam, że uda mi się coś wykombinować a tu prosze. Nie pasują mi brwi i nie masz żadnej pomadki więc ciężko było wybrać kolor oczy ale jakoś dalam radę.
 
Pozdraiwam, 3Jula ♥
 

Brak komentarzy: