Obserwatorzy

sobota, 20 października 2012

Metamorfoza kasiczek

Witajcie, czas na kolejną metamorfozę mojego wykonania. Miałam dylemat, a dlaczego? Zaraz sami się dowiecie. Pozdrawiam julka2231.
TWARZ

Przed:Średnio mi się podoba. Niebiesko-różowy makijaż + czerwona szminka... nie, nie nie. Na dodatek te cienie do oczu są z Luxe. Ten sklep dawno wyszedł z mody. Do części twarzy się przyczepię, a mianowicie nos, i brwi. Usta są moje ulubione, oczy mogą być. Fryzurka jest ładna.
Po:Jak widzisz zrobiłam dwie wersje. Każda odnosi się do stroju:
1.Czarno biały makijaż, nie byłam przekonana na początku do szminki, lecz z daleka wygląda ona ładnie.
2.Liliowy makijaż, odnosi się do stroju numer dwa. Ten makijaż podoba mi się bardziej, bo jest kolorowy.
STRÓJ
 
Przed:Nic mi do siebie nie pasuje. Różowy, czerwony, szary i niebieski. Jestem na NIE.
Po:Znowu dwie wersje. Oczywiście każda pasuje do makijażu.
1.Czarno-biało, klasycznie ale ma to coś. Mnie się bardzo podoba, a Tobie.
2.Kalina, tak myśl mi przeszła po głowie. Dlaczego? Bo w klasie mam dziewczynę imieniem Kalina, i ona ma taki sweter. Strój nawiązuje do makijażu numer dwa. W kolorach fioletu, szarości i czerni.

4 komentarze:

3Jula pisze...

Nie podoba mi się strój po ;) Ale tak to super ;D

Julia pisze...

ale obydwa po czy jeden

3Jula pisze...

po 2 ;))

Julia pisze...

aa, ja powiem, że po1 wyszło mi lepiej, ale po2 też mi isę podoba