Obserwatorzy

piątek, 19 października 2012

Metamorfoza AvrilRamona13

Chciałam na wstępie powiadomić, że planuję jakiś artykuł na bloga. Jest wiele metamorfoz dlatego przyda się jakaś odskocznia. Chyba zrobię to co miałam zrobić czyli o "wulgarności stardollowiczów". Na jutro zapraszam do lektury ;)


Przed: Kocham twój styl i twoją szafę. ! Calutką !!!!. Nie wiem co więcej powiedzieć wszystko jest idealnie. W każdym pokoju inny jeszcze lepszy strój. Przeglądam szafę i nie wiem co wybrać. ;333333 Awwwwwwww.. Jesteś chyba moją faworytką.
Po: Mogłabym w nieskończoność robić ci "po". Ale zrobiłam tylko 3 z powodu braku czasu. Zdecydowanie po3 podoba mi się najbardziej, ale decyzję które najlepsze, albo które okropne pozostawię czytelnikom.


 Przed: Nie mam się do czego przyczepić. Jak już mówiłam, styl masz po prostu boski. Kocham, kocham ;33
Po: Nie nadaję się ;c Nie wyszło mi, policzki krzywo, oczy krzywo (albo mam schizy xd). Kocham te włosy. Nad kolorem się bardzo długo zastanawiałam. Zmieniałam chyba ze 20 razy, a potem na chybił trafił. Ale podoba mi się ;)

Pozdrawiam, 3Jula <3

3 komentarze:

AvrilRamona13 pisze...

Dziękuję <3

Nie wiedziałam, że komuś aż tak bardzo podoba się mój styl :D

Metamorfoza świetna! :)

Anonimowy pisze...

Tak tylko się spytam (nie mam urazy) : kto mnie usunął z redaktorek ?

3Jula pisze...

Ja. Bo nic nie robiłaś na blogu i myślałam, że po tym jak napisałaś, zeby cię usunąć ja zapomniałam i teraz dopiero.