Obserwatorzy

sobota, 20 października 2012

Metamorfoza karolinnaaa2222

TWARZ

Przed:Nie podoba mi się i kropka. Uważam, że jest sztucznie. Doczepiane rzęsy, soczewki, kolczyk w ustach, i szminka z Luxe. Jestem na wielkie nie. Chociaż widziałam gorsze osoby.
Po:Delikatnie. Zupełnie inaczej. Niebieski makijaż a kapką beżu. Idealnie pasuje do stroju, który Ci zrobiłam. Tylko zmienić wystarczy kolor brwi na blond, i git.
STRÓJ

Przed:Średnio. Buty bym zmieniła, w tych twoja stopa wydaje się strasznie malutka. Może jeszcze spodnie, na jakieś musztardowe. Wtedy podobało by mi się, a tak to średnio.
Po:Jak już napisałam, nawiązuje do mojego makijażu. Niebieska bluzka, która sama w sobie ma pasek beżowy, beżowe spodni, i dodatki w takim samym kolorku. Jestem zachwycona. Bardzo podoba mi się co zrobiłam. Mam nadzieję, że tobie i czytelnikom bloga również.=)

4 komentarze:

3Jula pisze...

Jak już mówiłam, twarz przed totalnie koszmarna. A reszta super ;p

Karolinnaaa2222 pisze...

Przed wyglądam, tak jak na w realu i tak mi się podoba, ale metka jest ładna ♥ :*

Julia pisze...

cieszę się, że się podoba

BelovedLife pisze...

świetnie. : D