Obserwatorzy

sobota, 20 października 2012

Artykuł - Zmiany na stardoll

Z góry przepraszam, ze artykuł nie jest o wulgarności stardollowiczów. Temat zmian wydawał mi się barzdiej ciekawy. Zapraszam do czytania. Historię zmian na stardoll zacznę od małego tekstu z wikipedii. *.* Jeśli są jakieś błędy proszę mnie informować.


Stardoll – gra internetowa będąca wirtualną wersją pomysłu papierowych lalek do ubierania. Strona, została uaktywniona 18 września 2006 roku. Ma ponad 170 mln użytkowników (maj 2012r.), których liczba ciągle wzrasta. Gra polega na ubieraniu wirtualnych lalek (co łączy się z wirtualnym kupowaniem odzieży, kosmetyków, mebli itp.) oraz na wchodzeniu w interakcje z innymi użytkownikami gry (tworzenie klubów i włączanie się do istniejących, pogawędki na czatach, czytanie magazynu o modzie). Grupą docelową są dziewczęta w wieku od 6 do 17 lat.Dzieci poniżej 10 lat mogą założyć konto bezpieczne dla dzieci. Polega ono na tym, że uczestnik nie może dołączyć do klubów, chodzić na imprezy oraz czatować z innymi uczestnikami.

Jeśli przeczytaliście wypociny z wikipedii, dobrze wiecie, że stardoll powstał 18 września 2006 roku. Czy ktoś z was gra na stardoll od 2006r. ? Pamiętacie, jak stardoll wyglądał w 2006r. ?


 

Jestem totalnie zaskoczona. Stardoll wyglądał kąpletnie inaczej ! Nie udałoby mi się nic tutaj znaleźć. Screen pochodzi z grafiki google. Nagle zauważyłam, ze stardoll miał wtedy 33 tys. członków. Dziś jest to ponad 200 mil. !



Nie jest źle, ale to nadal coś kompletnie innego ! Gubię się. Wystarczy spojrzeć po lewej stronie na gwazdę catwalk. Dzisiaj, to osoba nawet nie dostała by się do pierwszej 100000. ^^


 
Jest prawie tak samo jak w 2007r. Nie będę nic opisywać, tylko dodam, że osoba od której wziełam screena miała koszmarny pokój ^^
 
 
Jak widać stardoll postanowił zmienić stronę główną. Wreszcie troche przypomina nasz aktualny stardoll.
 
 
Podobno tak wygladał stardoll w 2010r. Tak podają źródła które sprawdzam. Powiem wam, że gram na stardoll od 2010 roku i stardoll zapamiętałam kąpletnie inaczej !. Nie ogarniam.
 
 
Nasz stardoll. Zdecydowanie tę stronę zapamiętałam najlepiej. Jestem do niej przyzwyczajona i powiem wam, że to chyba zdecydwanie najlepszy motyw ze wszystkich.
 

 
To już mój screen z dzisiaj. Na stardoll jest promocja więc tło wygląda inaczej. Jednak mi się to podoba. Good :D
 
 
 
Warto tez obejrzec film instruktażowy i przypomnieć sobie ten który oglądaliście na początku. I jak pamiętacie ? Podam link do stardoll bo bezpośrednio do filmu się nie da: klik.
 
Dziękuję za przyczytanie moich wypocin i zapraszam do oglądania naszego bloga.
 
Pozdrawiam. 3Jula ♥
 
EDIT do julka2231: super, że zaczęłaś dodawć etykiety :)) szkoda, że tylko jedną. mam ogromną prośbę: twoje etykiety do metamorfoz to julka2231 i Metamorfozy. Pozdrawiam ;*

8 komentarzy:

Julia pisze...

okxD
fajny post

3Jula pisze...

dziękuję za wyczerpujący komentarz xdd ♥

Julia pisze...

no fakt, aż mnie ręka rozbolała....

Mniam._ pisze...

Wystąpił bląd ponieważ na stardoll jest ponad 200 milionów a nie tysięcy :)



BelovedLife pisze...

Miałam napisać to samo co koleżanka wyżej. : >

A poza tym to genialny artykuł, bardzo ciekawy temat. Warto też wspomnieć o pierwowzorze stardoll - paperdollheaven.

3Jula pisze...

Dziękuję za poprawkę. Już zmieniam ;)) Nie słyszałam jeszcze o pierwowzorze ! ;p Jeśli chcesz możesz o tym napisać ?

BelovedLife pisze...

Nie uważam, żeby to miało jakiś sens, bo takich artykułów jest dużo, ja przeczytałam o tym na uzależnionych.

3Jula pisze...

Okej ;))