Obserwatorzy

sobota, 7 kwietnia 2012

Metamrofoza Aleks17071997

Hej ; )) Moja 2 metamorfoza dziś ;] Serdecznie zapraszam do obserwowania mojego bloga ; *

UBIÓR:
Przed: Wyglądasz bardzo ładnie. Elegancko, ale nie przesadziłaś. Dałabym inne buty, a tak to jest okej ;P
Po: Zakochałam się w tej spódniczce, też ja mam i wiele moich stylizacji jest z nią związanych. Do spódnicy dodałam gorset, i dodatki w kolorze niebieskim. Szukałam jakiegoś naszyjniku, ale żaden mi nie pasował.

Przed oceniam na: 8/10

TWARZ:
Przed: Matko, twoja twarz wyglądałaby o niebo lepiej gdyby nie te upiorne brwi i kolor włosów.. Nie pasuje on do cery.. Nie mozna tak jasnego koloru łączyć z tak ciemną cerą. Co do oczu wygladają ładnie.
Po: Moim celem bylo zakrycie brwi i zmienienie koloru włosów. Twoja doll od razu spodobała mi się w tym odcieniu. Nie wiedziałam jak ukryc brwi, nałożyłam wiec okulary.

Przed oceniam na: 6,5/10

Ocena ogólna: 14,5/20
Ocena: 4-

Odwiedź Aleks17071997 na sd: KLIK :D

Zapraszam do komentowania ; *

3Jula ♥

1 komentarz:

BelovedLife pisze...

Ani strój, ani twarz PRZED mi się nie podoba. Po metamorfozie jest znaacznie lepiej. : )