Obserwatorzy

sobota, 7 kwietnia 2012

Metamorfoza suzunka1234

Hej ; ** Jak mija sobota ? ; ]] U mnie bardzo dobrze ;p Postanowiłam zabrać się za metamorfozę.

UBIÓR:
Przed: Strój przypadł mi do gustu. Jest oryginalny i pierwsza raz widzę takie połączenie. Nie wiedziałam, ze da się coś zrobić z tej sukienki ;p
Po: Zakochałam się w tej torebce i kurteczce. Nałożyłam je obie, dodałam bandankę, bluzkę złożoną ze spódnic, pasek i beżowe spodnie ; D

Przed oceniam na: 9/10

TWARZ:
Przed: Wyglądasz bardzo ładnie i naturalnie. Zawsze chciałam mieć takie predyspozycje ; P Rudy wygląda ładnie i te kolory <3
Po: Postawiłam na inny kolor włosów, i nie dałam zielonego a bezowy. Usta zrobiłam na brązowo ; ]

Przed oceniam na: 9/10

Ocena ogólna: 18/20
Ocena: 6-

Odwiedź Suzanka1234: KLIK :D

Pozdrawiam cieplutko ;D I proszę o komentarze ;]

3Jula ♥

Brak komentarzy: