Obserwatorzy

czwartek, 19 czerwca 2014

Metamorfoza kamila-8. // PARKERKA


Przed:
Makijaż świetny. Jestem fanką mocnych oczu i neutralnych ust.
Po:
Zaczęło się od oka, całość miała być początkowo inna. mniej romantyczna, ale gdy zobaczyłam ta fryzurkę doszłam do wniosku, że połączę to wszystko na zasadzie kontrastu. Sądzę, że różowa szminka ciekawie uzupełnia całość.


Przed:
Świetna stylizacja, kapelusz tak mi się spodobał, że postanowiłam go nie zdejmować do moich stylizacji. 
Po 1:
Czarno biały kwartet pojawia się w towarzystwie zielonej koszuli i pastelowych słupków na platformie, których niestety nie udało mi się kupić. 
Po 2:
Widząc ten płaszczyk oczyma wyobraźni połączyłam go zieloną koszulą. Do tego czarne obcisłe, duet kapelusz-buty i "ćwiekowata" bransoletka + moja ulubiona torebka z Callie's Picks. 

Cara.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Bardzo mi się podoba i dziękuję za metamorfoze


kamila-8

Anonimowy pisze...

zdecydowanie lepiej przed
żółty cień bez żadnego przejścia w czarny? i do tego ta różowa szminka- koszmar. Do tego stylizacje abma fatima. W pierwszej, zielona wystająca koszula z czym się łączy? bo na pewno nie z butami. W drugiej najbardziej w oczy razi ten pieszczoch na ręce. W sumie to w całym tym nieładzie, który występuje w tej stylizacji to już nawet i on nie dziwi. Dół+ dodatki jeszcze jakoś współgrają ze sobą, ale ten płaszczyk i buty są z innej bajki. Pracuj nad sobą, bo nie jest najlepiej.

Unknown pisze...

#Anonimowy2
OoO. A kto jest taki odważny i krytykuje z Anonima?
Moje prace są według mnie w porządku. Ja uwielbiam kontrasty i łamanie reguł i schematów.

Ściskam mocno,
Cara.

Ps: Praca nad sobą jest moim priorytetem i wiem, że Ty kibicujesz mi najmocniej bym stała się lepszą. ;)