Obserwatorzy

środa, 18 czerwca 2014

Metamorfoza FantasticLove2. // PARKERKA


Przed:
Fajny strój, głównie cenię go za kolorystykę. Jedynie buty wydają mi się za lekkie. Lepiej sprawdziły by się tu platformy z Fallen Angel. 
Po:
Stożyłąm pastelową stylizację, którą przełamuje niebieski duet i naszyjnik. Zaczęło się od płaszcza. Początkowo miały tu być spodnie, ale potem uznałam, że ta trudna spódnica dobrze się tu sprawdzi.  


Przed:
Tu mi się w zasadzie podoba. Wszystko jest okej, za wyjątkiem ust. Wydają mi się za duże. 
Po:
Zaczęłam nietypowo, bo od fryzurki do której dopasowałam delikatny makijaż. Z góry przepraszam za nieestetycznie założoną fryzurę. Nie zwróciłam na to uwagi. 

1 komentarz:

3Jula pisze...

Jak dla mnie prześlicznie jest w wersji przed i po *-* Ale usta według mnie są fatalne.


3Jula