Obserwatorzy

piątek, 7 lutego 2014

Metamorfoza botakchce

Wiem, że dość dawno mnie było ale miałam wyjazd a potem nadrabiałam wszystkie zaległości. Powoli zaczyna mnie to przerastać. Codziennie z 5 razy edytuję post z kolejką, nie mam nawet czasu powykreślać osób, muszę też naprawić moją kolejkę..Ehhh. W dodatku od następnego tygodnia zaczyna mi się szkoła.
Naprawdę staram się dbać o bloga ale czasami po prostu nie mam siły, ręce mi opadają i nic mi się po prostu nie chce. Przepraszam was za to, powinnam bardziej się sprawdzać w roli administratorki :C

OD RAZU MÓWIĘ, ŻE TĘ METAMORFOZĘ ROBIŁAM PRZEZ 3 godziny :c Więc się starałam bardzo :))

Przed: Idealnie. Od jakiegoś czasu podziwiam Twoje stylizacje i patrze na nie z ogromnym zachwytem! ♥ Po prostu jesteś moją idolką <3
Po1: Postawiłam na kolor podobny do koloru Twoich włosów i ubrałam to cudowne futerko. Reszta raczej w stonowanych kolorach typu biel.
Po2: Prosta, czarno-biała stylizacja ;) Matko aż w 3 stylizacjach użyłam futra! :O
Po3: Stylizacja znów miała być czarno-biała ale jak zobaczyłam tą torbę wiedziałam, że jej użyję tutaj. MASZ CUDOWNĄ SZAFĘ!!!
Po4: Hmm, sama nie wiem. Stylizacja w takim stylu jest moją pierwszą próbą, dlatego nie wiem czy się udało czy nie. Nie wiem też czy dobrze zrobiłam dając tą torebkę w kropki ale jakoś nie mogłam się oprzeć.



Przed: Znów idealnie. Ten kolor włosów pasuje do Ciebie jak żaden inny wręcz. Usta też cudowne! No zazdroszczę tych Twoich makijaży *-* I te cieniowanie brwi ♥
Po1: Ta fryzurka najbardziej mi się z Tobą kojarzy, nie wiem dlaczego xd Makijaż w jasnych, stonowanych kolorach, tak jak lubię ;)
Po2: Matko nie wiem.. Jest poniekąd strasznie ale nie chciałam aby znów było zwyczajnie jak zwykle. Dlatego sobie zaszalałam, nawet nie myślałam, że to dodam na bloga, to była bardziej taka próba xd
Po3: Czarno-czerwony makijaż, cieniowane czerwone usta i ta fryzurka. ♥ Nie wiem już sama co mam pisać :O


Ufff, to już koniec. Naprawdę ta metamorfoza była straszna ale i przyjemna. Chociaż troszkę zaczęłam znów tworzyć haha :) Do zobaczenia w następnym poście! 

Pozdrawiam, 3Jula ♥

2 komentarze:

Unknown pisze...

Mi ajbardziej podoba się "przed",ale niczego sobie są "po1","po2 oraz "po3". Za to w makijażu "przed" oraz "po2". :)
olli1234n

Klaudia pisze...

Ślicznie dziękuję za metamorfozę, włożyłaś w to naprawdę sporo czasu i wysiłku :)
Moja lalka najbardziej podoba mi się w Twojej drugiej wersji, a ostatni strój do którego miałaś wątpliwości jest okej, gdyby nie ta torebka :)
Po3 też całkiem ciekawa :)

Co do twarzy chyba najbardziej urzekło mnie nietypowe użycie czarnego cienia (wyjątkowo pasują mi tutaj czarne włosy, których zwykle unikam). Ładne usta w po3, a pierwszy mejkap oszpecają moje brzydaśne rzęsy :c

Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za poświęcony czas :) Cieszę się, że lubisz moją szafę :p