Obserwatorzy

wtorek, 7 stycznia 2014

Metamorfoza Alinnka.

Przed : Bez obrazy, ale Twoja stylizacja mi się nie podoba. Nic tu do siebie nie pasuje, z wyjątkiem butów do bluzki.
Po : Nie jestem zadowolona z efektu. W Twojej szafie praktycznie niczego nie ma.

Przed : Tu również mi się nie podoba. Nie lubię tej fryzury. Włosy i brwi nie pasują kolorystycznie. Makijaż oka mi się nie podoba. Kolor cery też nie jest najlepszy. Jeśli chodzi o części twarzy to są ok, ale na Twoim miejscu zmieniłabym ten nos.
Po : Zmieniłam rozstawienie części twarzy. Makijaż oka wykonałam czarnym cieniem, tuszem i szarym cieniem w wewnętrznych kącikach oka. Usta pomalowałam szminką. Co chyba najważniejsze - zmieniłam fryzurę i jej kolor. W tym przypadku jestem zadowolona z efektu.

Gangster-Kot


2 komentarze:

Klaudia pisze...

Z marnej, nieprzemyślanej szafy ciężko stworzyć coś dobrego. Dlatego oba stroje mi się nie podobają. "Przed" to jakiś wielki mix wszystkiego, u Ciebie trochę zmieszały się style. Kiedy żadna torebka nie pasuje do stroju, lepiej wcale jej nie dawać.
Co do twarzy, mogłaś pomyśleć nad inną fryzurą i jej kolorem.W tych czarnych włoskach wygląda jak zmokłe emo

niebieskapusia8 pisze...

Ogólnie lepiej PO ale stroje mi się nie podobają,bo ta torebka tu nie pasuje w sprawie makijażu zmieniłabym fryzurkę i jej kolor a makijaż oka mi się podoba