Obserwatorzy

niedziela, 22 września 2013

Metamorfoza superstars128

Witajcie ;* Bardzo przepraszam, że nie zaglądam do Was codziennie jak w wakacje ale jak wiecie nauka i nauka. Po prostu żyć się nie chce. Do tego dochodzą problemy prywatne.


 Przed: Stylizacja mi się podoba. Ogólnie LE nie należy do moich ulubionych i sama jestem w szoku, że mi się podoba no ale tak wyszło.
Po: Jak wiecie jestem ogromną fanką spódniczek maxi z basica i mogłabym je nakładać do każdej stylizacji. Do tego miałaś takiego włosy, że spokojnie pod nimi schowałam trochę wystającej bluzki. Stylizacja jest minimalistyczna i jak chyba zawsze jest prawie przeciwieństwem "przed". Dodałam tatuaż aby nie było zbyt nudno.

Przed: No mi się podoba ;) Jest bardzo dziewczęco i te różowy włosy, jak dla mnie świetne. Na początku miałam ogromny problem z tymi rzęsami wchodzącymi na włosy ale jak sama wykonałam makijaż po zauważyłam, że one tu po prostu pasują.
Po: Tak jak mówiłam w przed brakuje mi tutaj większej liczby rzęs dlatego do końca nie jestem zadowolona z efektu, w ogóle makijaż robiłam zupełnie inaczej niż zwykle ale włosy go i tak zasłoniły, więc w sumie nie ważne i tak nikt tego nie czyta, yolo xd Więc użyłam 2 kredek, eyelinera, 2 cieni, 2 pomadek i 2 pudrów ;d


Pozdrawiam, 3Jula ♥


2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ja czytam<3nawet z 4 razy ten sam post xd

Unknown pisze...

GENIALNA STYLIZAJA <3 :**