Obserwatorzy

wtorek, 7 sierpnia 2012

Metamorfoza ASIAPATI

Na wstępie chciałabym podziękować za zmiany jakich dokonała BelovedLife-Monika ;) Są fantastyczne blog ożywia i wiem że przetrawmy jeśli zdobędziemy trochę obserwatorów. Jeśli ktoś to teraz czyta to niech zostawi komentarz. Przecież to wiele nie kosztuje. Wyrażasz swoje zdanie i tyle. ;)
MONIKA MAM NADZIEJĘ, ZE NIE OBRAZISZ SIĘ ZA TO, ŻE POSTANOWIŁAM ZROBIĆ NAPISY, NIE SĄ TAKIE FAJNE JAK TWOJE ALE SPODOBAŁY MI SIĘ ;)


Przed: Strój jest ciekawy. Przyznam, że nawet mi się spodobał. Dałabym tylko inne buty, chociaż ich koturna mnie rozbraja. Spisałaś się :)
Po: Tuba jest świetna dlatego postanowiłam jej użyć do stylizacji. Połączyłam ją z niebieską spódniczką, szukałam jakichś dodatków i znalazłam tylko takie. Mi się podoba.



Przed: Ładnie, jednak nie podobają mi się usta, dałabym takie bardziej czerwone, albo naturalne. Makijaż ładny choć troszkę nie równy. Rozumiem to.
Po: Cieni zbytnio nie widać bo dałam je leciutko, oczy wyglądają ładnie, chciałam je podkreślic, a nie zamazać. Usta pomalowałam świetną szminką i jestem zadowolona xd
:)

Odwiedź Asię w jej apartamencie KLIK


Proszę o komentarze ; 33
Pozdrawiam 3Jula ♥







3 komentarze:

BelovedLife pisze...

Oczywiście, że się nie obrażę. ; >
Świetna metka, strój po genialny. Taki prosty, ale śliczny.

Unknown pisze...

Bardzo dziękuję za metkę, nareszcie mój strój ci się spodobał. Jupii! Sukces:)

3Jula pisze...

Dziękuję bardzo za miłe słowa, znowu zapomniałam dodać etykietę, wrrr.. Jestem po prostu przyzwyczajona ;)