Obserwatorzy

sobota, 1 marca 2014

Przegląd apartamentu HardPinkGirl7

Strasznego mam dziś lenia , cały dzień spędziłam w piżamce , strasznie nudno , więc stwierdziłam , że dodam post :)


-Wygląd
Bardzo ciekawe , kojarzy mi się troszkę z filmu "Alicja w krainie czarów" | 6/10
-Kolorystyka
Minimalizm , to co kocham :) | 8/10
-Pomysłowość
Muszę przyznać , że nie wpadłabym na pomysł z odwróconymi meblami | 6/10
-Suma
20/30






Zgadzacie się z moją oceną ?
jeśli tak lub nie , to dlaczego ? 




 Koloproseum123

4 komentarze:

colourfull111 pisze...

Dziękuję :-),sama bym się tak wysoko nie oceniła o.o.Ucielas trochę obrazek ;D.

colourfull111 pisze...

Dziękuję :-),sama bym się tak wysoko nie oceniła o.o.Ucielas trochę obrazek ;D.

Unknown pisze...

Ucięłam , bo było widać twoją doll:)

colourfull111 pisze...

Aha,:-)