Obserwatorzy

niedziela, 16 marca 2014

Metamorfoza superlalaSekre

 Przed: Podoba mi się ;) Chociaż troszkę wystaje obcas ale to szczegół.
Po1: Hmm, sama nie wiem co mnie wzięło na takie połączenie. Bardzo się uparłam na tą bluzkę w serduszka i zrobiłam z niej jakby rękawy do kurtki.
Po2: Stylizacja postała naprawdę zupełnie przypadkowo. Przepraszam, za troszkę krzywo założoną bluzkę ;c


Przed: Nie wiem dlaczego ale jakoś nie przepadam za tą fryzurką. Ale zawsze jak ją widzę to kojarzy mi się własnie z Tobą ;) Makijaż oka ładny chociaż może odrobinę zbyt wysoki ;)
Po: Wykonanie całości zajęło mi minutę. Dosłownie. Wybrałam parę cieni, nałożyłam na doll, fryzurka i gotowe ;) Ta fryzura idealnie pasuje do tych oczu jak dla mnie *-*


Pozdrawiam, 3Jula ♥

5 komentarzy:

Unknown pisze...

Lepiej PO

colourfull111 pisze...

Jakoś urzekło mnie po2
Makijaż naprawdę śliczny *__*

Hardpinkgirl7

E.l.l.e.n.a. pisze...

Jak zobaczyłąm tą metkę to od razu wiedziałam ze jest Twoja. Dlaczego? :D Lepiej Po

E.l.l.e.n.a. pisze...

Jak zobaczyłąm tą metkę to od razu wiedziałam ze jest Twoja. Dlaczego? :D Lepiej Po

3Jula pisze...

ooo E.l.l.e.n.a. dziękuję bardzo ♥