Obserwatorzy

sobota, 22 marca 2014

Metamorfoza Nusia2756

Weekendzik a nikt nic nie dodaje ;c Sorka że posty są dodawane w małych ilościach ale jestem w 3 gim,musze wkuwac do egzaminów,mam nadzieje że chociaż nieliczne to sie spodobają ;)





Po:Jest poprawnie ale nie ma podstawy - cieni,albo chociaż kreski eyelinerem
Po:Ładne oczka ;*.Trzeba zmienic kolor brwi,czerwona szminka.Cienie czarne i granatowe.Zwieńczenie to moja ulu fryzurka (Z tych twoich odblokowanych)



Przed:Prostota,prostota i prostota,ładnie ale bez efektu WOW!
Po:Stonowane kolorki spódnicy(dwie warstwy biała sukienka z paskiem i taka świecąca na wierzchu) i koszuli <3.Różowo-fioletowe dodatki.Wiosenna stylizacja ;)



Lepiej Przed czy Po?
Fajne przemiany?
Czytajcie i komentujcie!






2 komentarze:

Unknown pisze...

Nie chcę się czepiać,ale masz błąd przy makijażu (masz 2 razy napisane PO)
Wracając..Ubiór PO Makijaż-Chyba / Raczej PRZED (nie jestem pewna)

colourfull111 pisze...

Pomyliłam się :-)
A co do make-up
Miała mało cieninnie mogłam się popisać :-)