Obserwatorzy

sobota, 8 marca 2014

Metamorfoza MissAldonaKree

Witajcie. Chciałabym od razu poinformować, że przez najbliższy tydzień nie dodam raczej nic na bloga. Przez ten cały miesiąc mam z 15 kartkówek i 10 sprawdzianów a to 3 klasa i muszę wszystko ogarnąć. Więc od razu też przepraszam.



Przed: Podoba mi się ;) Jest ładnie i zwyczajnie.
Po: Stylizacja różowo niebieska ;) Dodałam nawet kwiatki z okazji dnia kobiet :)))) Przepraszam za troszkę krzywo nałożony pasek.

Przed: Nie mój styl, a tych sztucznych rzęs szczerze nienawidzę. Dlatego nie chcę oceniać.
Po: Czuję się tak jakby ta metamorfozy wyszła nie tak jak chciałam, nie w moim stylu. Makijaż różowo niebieski i mocny akcent w postaci szminki na ustach :)


Pozdrawiam, 3Jula ♥

2 komentarze:

colourfull111 pisze...

Jakoś stylizacja po średnio przypadła mi do gustu,nie to że jest zła tylko bym sie tak nie ubrała.
Makijażu w tym stylu po prostu nie lubie ale wykonanie bardzo dobre.

E.l.l.e.n.a. pisze...

OH, moje klimaty. Śliczna stylizacja.
Jedynie makijaż, taki sb. Ładniej wyglądało by to gdyby Linja różowego koloru była dłuższa.
E.l.l.e.n.a.